Jobba på förskolan

Att förverkliga drömmen om den goda skolan och den goda arbetsplatsen, som ger barn och elever starka rötter och vingar inför framtiden – detta är en drivkraft hos oss på KMS. Tillsammans skapar vi framtidens skola med barnet i centrum!

Lediga tjänster hos KMS just nu

Vill du:
  • är framgångsrik och använder såväl ny forskning som beprövad erfarenhet för att skapa en verksamhet i ständig utveckling som alla parter känner stolthet över.
  • är intresserad av att ta tillvara på medarbetarnas specifika talanger och styrkor på ett sätt som gynnar både individen och verksamheten.
  • vill ge dig en rättvis, värdig och respektfull behandling och erkännande i form av feedback, en rimlig lön och förmåner.
  • har trevliga kollegor, roliga fester och en känsla av meningsfullhet och utveckling i det dagliga arbetet.
  • har ett välutvecklat ledarskap med ett coachande förhållningssätt och god feedback-kultur som leder dig till hög professionalitet
  • vill fokusera på faktorer som får anställda att söka sig till KMS, stanna kvar och prestera sitt bästa.
Du ska söka dig till KMS om du vill bidra till att du själv och dina kollegor ska…
  • kunna utvecklas i jobbet.
  • vara stolta över er skola.
  • vara nöjda med er egen arbetsinsats.
  • ha ett meningsfullt jobb.
  • ha kul på jobbet.
  • tycka att  lönen känns rättvis.
  • få feedback.
  • känna er utmanade av ert arbete.
  • känna er respekterad av era kollegor.

Känns allt ovan rätt – då är KMS det du söker!